Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

S spletno trgovino https://www.sassynails.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »sassynails.si«) upravlja podjetje Sassy Nails, manikirske storitve, Vesna Rančan s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem sassynails.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Registracija na strani ni pogoj za nakup v spletni trgovini sassynail.si – na voljo je seveda tudi hiter nakup brez prijave v sistem.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje sassynails.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba trgovine sassynails.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so v EUR in ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta in telefon),
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, je dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene so jasno in nedvoumno določene in razvidno je prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

• S PAYPAL PLAČILNIM SISTEMOM - po kliku na PAYPAL povezavo vas poveže z vašim paypal računom, kjer potrdite in plačate plačilo (plačilo je možno preko kartic, ki jih podpira PayPal).

• S KREDITNO KARTICO – na checkout strani spletne trgovine izberete plačilo s kreditno kartico, kjer vpišete podatke v dana polja in potrdite naročila.

• PO PREDRAČUNU - po oddaji naročila nakažete na IBAN (TRR) spletne trgovine. Ko prejmemo nakazilo, vam paket oddamo na pošto.
• PO POVZETJU - ko vam poštar preda paket plačate odkupnino + provizijo GLS hitre pošte, ki si jo vedno zaračunajo ob predaji paketa z odkupnino, za opravljeno storitev.

CENE

Spletna cena velja za vse obiskovalce spletne strani sassynails.si. Registracija v sistem ni pogoj za nakup v spletni trgovini in ni pogoj za nakup po spletni ceni.

Cene v spletni trgovini https://www.sassynails.si ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

POSTOPEK NAKUPA

1. Izdelke dodate v košarico . Vsebino košarice lahko preverite in urejate zgoraj desno.

2.  Ko ste v košarico dodali vse želene izdelke kliknite na košarico in nato na gumb ''Poglej košarico''.

3. Po pregledu Košarice kliknete na gumb ''Zaključi Nakup'', ki vas preusmeri na CHECKUT PAGE ali

pa pritisnete na gumb Checkout with PayPal, ki vas preusmeri na vaš PayPal profil.

4. Vpišete zahtevne podatke oz. podatki so že vidni, če ste se prijavili ali registrirali. Kliknete Nadaljujte.

5. Za način pošiljanja je zaenkrat možen samo standardni, ki ga izvaja GLS, tukaj kliknete samo ''Nadaljujte''.

6. Sledi še Izbira plačila. Na voljo imate:

  + Kreditne kartice, pri čemer vnesete podatke kartice v spodnje okence in kliknete gumb ''Nadaljuj''.

  + PayPal, pri čemer boste po kliku na gumb ''Nadaljujte'' preusmerjeni na vaš PayPal profil.

  + Po predračunu - po oddaji naročila nakažete na IBAN (TRR) spletne trgovine. Ko prejmemo nakazilo, vam paket oddamo na pošto.

  + Po povzetju, pri čemer GLS poleg končnega zneska dodatno zaračuna 1€ za izvajanje storitve, nato kliknite na gumb ''Nadaljujte''.

7. Sledi Pregled in Oddaja Naročila, preglejte če so vsi podatki točni in pritisnite gumb ''Oddaj Naročilo'' da oddate naročilo.

8. Če je naročilo bilo pravilno oddano boste videli obvestilo 'Hvala za naročilo' s podatki:

-Št.Naročila        XXXXX

-Skupaj:             € XX,XX

-Način plačila

-Naslov dostave

 NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med Vesna Rančan s.p. in kupcem je v spletni trgovini https://www.sassynails.si sklenjena v trenutku, ko https://www.sassynails.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo št. *** je potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Vesna Rančan s.p. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku sassynails).

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (na kontaktni e-naslov sassynailsofficial@gmail.com ali tel. 041-587-685), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V  primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena.

Po določbi b 43. d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov, je na voljo tukaj.

MENJAVA BLAGA IN REKLAMACIJA

Če želite zaradi katerega koli razloga blago zamenjati, nam to sporočite na sassynailsofficial@gmail.com v roku 15 dni od prevzema pošiljke. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni, ko obvestite prodajalca o reklamaciji ali o zamenjavi blaga. Na podlagi predhodnega dogovora vrnete blago na naslov: Vesna Rančan s.p. ,Preložnikova ulica 22 ,3212 Vojnik; kjer priložite:

  • kopijo original računa

  • sporočite kateri izdelek želite vrniti ter za katerega želite zamenjavo

  • sporočite vaš naslov, kam naj vam pošljemo zamenjavo

 

STVARNE NAPAKE

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

DOSTAVA

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 1-5 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila. Če naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti v predvidenem času, vas bomo o tem obvestili, pri čimer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu.

Pošiljke so poslane preko hitre pošte GLS. Cena dostave je odvisna od količine oz. cene celotnega nakupa, in sicer:

- Spletna stran avtomatično zaračunava 3,50€ poštnine ne glede na način plačila.

- Plačilo po povzetju hitra pošta GLS zaračuna dodatno 1,20€.

- Če v košarico dodate za 40€ izdelkov, bo poštnina brezplačna - ne glede na način plačila..

VARNOST

Zaradi vaše varnosti Vas v spletni trgovini www.sassynails.si nikdar ne bomo spraševali po bančnih podatkih ali po številki računa. Za plačilo po predračunu ali za plačilo po povzetju potrebujemo zgolj vaš naslov. Tako smo dosegli, da je nakup v spletni trgovini www.sassynails.si popolnoma varen.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRITOŽBE IN SPORI 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova sassynailsofficial@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Vesna Rančan s.p., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Vesna Rančan s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VAROVANJE PODATKOV

Sassy Nails, Manikirske storitve, Vesna Rančan s.p., avtomatsko zbira podatke o uporabi teh strani, predvsem podatke, katere strani so največkrat obiskane, koliko obiskovalcev dnevno obišče te strani in koliko časa obiskovalci ostanejo na posamezni strani. Ti podatki ne omogočajo vpogleda v osebne podatke uporabnikov. Sassy Nails, Manikirske storitve, Vesna Rančan s.p. podatke o obiskanosti www.sassynails.si uporablja za lastne potrebe.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zagotavljamo vam varstvo vaših osebnih podatkov, ki nam jih boste posredovali pri naročilu in nakupu preko spleta. Splošni pogoji poslovanja spletne strani www.sassynails.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in kodeksi za e-poslovanje.